Lelujen verkkokaupasta useimmin kysytyt kysymykset

Mihin voin olla yhteydessä, jos minulla on kysyttävää tilauksestani?

Chattimme palvelee verkkokaupassamme arkisin klo 8-21. Voitte olla yhteydessä Leluverkkokauppaan myös yhteydenottolomakkeen, tai Facebookin kautta, tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@leluverkkokauppa.fi. Vastaamme jokaiseen sähköpostiin 24h sisällä, vuoden jokaisena päivänä.

Mikä on tuotteeni toimitusaika?

Toimitamme tuotteita varastoistamme Suomesta, Ruotsista ja Virosta. 

Näin varmistamme asiakkaillemme mahdollisimman kattavan valikoiman leluja, pelejä, ja muita leikkitarvikkeita. Kaikki tuotteemme ovat varastotuotteita, ja niiden toimitusaika on 1-7 päivää, ellei erikseen muuta mainita. Toimitusmyyntituotteet on ilmoitettu aina erikseen tuotekortilla. Ne ovat yleensä isoja tuotteita, joita ei erikseen varastoida omissa varastoissamme, vaan ne tilataan maahantuojilta tilausta vastaan. Näiden tuotteiden toimitusaika on 1-2 viikkoa.

Mitkä ovat tilauksen toimituskustannukset?

Toimitamme yli 100€ tilaukset ilmaiseksi. Alle 100€ tilauksista veloitamme 5,90€-19,90€ toimituskustannukset, riippuen toimitustavasta.

Kuinka tuotteen palauttaminen onnistuu?

Olethan aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@leluverkkokauppa.fi, niin opastamme mielellämme. Palautukset lähetetään käyttäen Postia, ja sopimustunnusta 655407, osoitteeseen Leluverkkokauppa.fi, Takatie 6, 90440 Kempele.

Tilaamassani tuotteessa on virhe. Mihin olen yhteydessä?

Olethan aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme, joko chatissä arkisin klo 8-21,  yhteydenottolomakkeen kautta, tai sähköpostitse asiakaspalvelu@leluverkkokauppa.fi .

Miksi leluverkkokauppaan ei voi soittaa?

Haluamme varmistaa asiakkaillemme edulliset hinnat ja toimitukset. Puhelinasiakaspalvelu on valitettavasti hitain ja kallein asiakaspalvelun muoto. Chattimme palvelee kaikissa asioissa arkisin klo 8-21. Meille voi jättää palautetta tai kysymyksiä myös Facebookissa, tai sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@leluverkkokauppa.fi. Lupaamme myös vastata jokaiseen sähköpostiin 24h tunnin sisällä, vuoden jokaisena päivänä. 

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa alkaen 30.11.2018.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä annettuja yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen ja/tai asiakassuhteen ylläpitoon. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Klarna Group on erityisesti turvalliseen maksamiseen erikoistunut ruotsalainen rahoituskonserni, jonka maksupalvelut ovat käytössä yli 100 000:ssa verkkokaupassa.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Leluverkkokauppa.fi:n yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joko chatissa arkisin klo 8-21, palautelomakkeella, tai sähköpostitse (asiakaspalvelu@leluverkkokauppa.fi). Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen tilausvahvistuksesi saatavilla.

Vastaanottaessasi tuotteet, tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa, ja että tuotteen pakkaus on ehjä. Jos tuotteen pakkaus on rikkoutunut, kirjaa siitä varauma (merkintä) toimitusasiakirjaan. Tarvittaessa kuljettaja/noutopalvelu auttaa varauman tekemisessä.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Kuulas Suomi Oy

asiakaspalvelu@leluverkkokauppa.fi
www.leluverkkokauppa.fi
2955669-4

Tai yhteydenottolomakkeemme kautta.

Vastaamme jokaiseen sähköpostiin 24h sisällä.

Toimitustavat ja -kulut

Toimitamme tuotteet osoitettasi lähimpään noutopisteeseen joko Postin, SmartPostin, tai UPS:n välityksellä. Toimitamme yli 100€ tilaukset ilmaiseksi, ja alle 100€ tilauksista veloitamme 5,90€-19,90€ toimitustavasta riippuen. Toimitustavan valinta tehdään ostoskorissa antamalla postinumero.

Toimitusaika

Toimitamme tuotteita kolmesta eri varastosta, jotka sijaitsevat Suomessa, Ruotsissa, ja Virossa. Näin varmistamme asiakkaillemme mahdollisimman kattavan valikoiman leluja, pelejä, ja muita leikkitarvikkeita. Kaikki tuotteemme ovat varastotuotteita, ja niiden toimitusaika on 1-7 päivää, ellei toisin mainita. Toimitusmyyntituotteet on ilmoitettu aina erikseen tuotekortilla. Ne ovat yleensä isoja tuotteita, joita ei erikseen varastoida omissa varastoissamme, vaan ne tilataan maahantuojilta tilausta vastaan. Näiden tuotteiden toimitusaika on 1-2 viikkoa.

Emme valitettavasti voi vastata ylivoimaisen esteen (Force Majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa kauppasopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu.

Mahdollisen kaupan peruuttamisen yhteydessä olethan aina ennen tuotteen palauttamista yhteydessä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@leluverkkokauppa.fi), niin opastamme läpi palautusprosessin.

Asiakaspalautukset lähetetään Suomen varastoomme käyttäen Postia osoitteeseen:

Leluverkkokauppa.fi

Takatie 6, 90440 Kempele

Palautuksen sopimustunnus: 655407

Palauttaminen on asiakkaillemme maksuton.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Mahdollisen kaupan peruutuksen yhteydessä palautamme kaikki kauppaan liittyvät suoritukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota alkuperäisessä kaupassa on käytetty.

Asiakkaan tulee lähettää tuotteet takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa katsotaan noudatetuksi, kun tuotteet on lähetetty takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Asiakas on vastuussa sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, ja alkuperäisessä pakkauksessaan, mikäli se on normaaleissa olosuhteissa mahdollista.

Lunastamaton paketti

Tuotteen lunastamatta jättäminen ei vastaa kaupan peruutusta. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, peritään rahanpalautuksen yhteydessä toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen (asiakaspalvelu@leluverkkokauppa.fi). Jos paketti on selvästi ulkoisesti vaurioitunut toimituksen yhteydessä, asiakas on velvollinen merkitsemään varauman toimitusasiakirjoihin.

Verkkokauppa

Kuulas Suomi Oy

asiakaspalvelu@leluverkkokauppa.fi
www.leluverkkokauppa.fi
2955669-4

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.